استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی
سرخط خبرها

پاشازاده: بردهای اسکوچیچ به آدم نمی‌چسبد!

  • کد خبر: ۷۹۵۳۷
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
پاشازاده: بردهای اسکوچیچ به آدم نمی‌چسبد!
ستاره سابق استقلال از عملکرد تیم‌ملی در بازی با سوریه انتقاد کرد و گفت گرچه تیم ملی با اسکوچیچ تاکنون نتیجه گرفته، اما این شکل بازی و بردن نمی چسبد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع سابق استقلال و تیم‌ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در اولین دیدار مرحله نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: درباره نتیجه و این بازی حرف و حدیث زیاد است و هرکس نظرش را می‌گوید، ولی حرف منطقی این است که خوب نبودیم. تیم حریف دفاع می‌کرد، ولی برنامه خاصی در تیم ما نبود و نتوانستیم برنامه‌ای را که در نظر داشتیم، اجرا کنیم.

به اسم عده‌ای از بازیکنان هنوز عادت نکرده‌ایم!

مهدی پاشازاده درباره حضور برخی بازیکنان جدید در اردوی تیم‌ملی توضیح داد: در حال پوست‌اندازی هستیم و هنوز به اسم برخی بازیکنان عادت نکرده‌ایم. در ۱۰ سال گذشته همیشه تغییر کم داشته‌ایم و یکی‌دو بازیکن آرام‌آرام می‌رفتند و یکی‌دو نفر اضافه می‌شدند. این روش کی‌روش بود، اما یک‌باره نسلی عوض شده‌اند. در پست دفاع تغییرات زیاد بوده است و هنوز عادت نکرده‌ایم. در خط هافبک هم یک مقدار تغییرات داشته‌ایم. ترکیب نیمه دوم را بیشتر می‌پسندیدم. عزت‌اللهی با ورودش تیم را راه انداخت.

رسیدن به جام‌جهانی دور نیست

او با اشاره به روش بازی سوریه ادامه داد: وقتی تیمی جمع بازی می‌کند، ما هم باید جمع بازی می‌کردیم. در نیمه اول دفاع‌های چپ و راست هم نفوذ نمی‌کردند. با آمدن میلاد محمدی اوضاع بهتر شد. با ورود عزت‌اللهی با پاس‌های قطری تیم حریف را باز کردیم و با همین پاس‌ها تیم را به راست بردیم و به چپ آوردیم و موفق به گل‌زنی شدیم، اما تیم هنوز کار دارد. باید بیشتر کار کند. امیدوارم فدراسیون بتواند امکانات خوبی به تیم‌ملی بدهد. رسیدن به جام‌جهانی برای تیم‌ملی دور از دسترس نیست.

آمار اسکوچیچ بی‌نمک است!

سؤال بعدی از پاشازاده درباره کارنامه اسکوچیچ در ۸ مسابقه تیم‌ملی و کسب ۸ پیروزی بود. او درباره اینکه این نتایج را چطور ارزیابی می‌کند، این‌طور واکنش نشان داد: نتایج و آمار خوب است، ولی نمک ندارد. این مثل یک غذای خوب، ولی بی‌نمک است. آمار آقای اسکوچیچ عالی است، ولی نمک ندارد. مثل یک غذای بی‌نمک که به آدم نمی‌چسبد.

با عراق باید شطرنج بازی کنیم

سؤال درباره مصاف با عراق بخش بعدی صحبت‌های ما با مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق تیم‌ملی، بود و او در واکنش به این سؤال گفت: عراق در کشور کره‌جنوبی نتیجه خوبی گرفته و تیم سرسختی است. به نظرم بعد از بازی با کره‌جنوبی حساس‌ترین بازی ما همین بازی با عراق است. ما نباید در این مسابقه ببازیم. یک مساوی هم در این مسابقه خوب است. باید مثل شطرنج عمل کنیم. آن‌ها در مسابقه دور رفت مرحله قبلی منتظر اشتباه ما بودند و با اشتباه ما به صدر رفتند. ما در این بازی باید سعی کنیم از اشتباهات آن‌ها استفاده کنیم.

نمی‌دانم چرا بعضی‌ها بازی نمی‌کنند

از پاشازاده خواستیم تا در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره تیم‌ملی، کمی از جزئیات بگوید. او این‌طور به حرف‌هایش درباره تیم‌ملی ادامه داد: اگر بخواهیم جزئی‌تر صحبت کنیم، باید بگوییم که از برخی بازیکنان اصلا استفاده نمی‌شود. نمی‌دانم چرا از قایدی استفاده نمی‌شود. در این بازی‌هایی که بسته است، او می‌تواند مؤثر باشد. من نمی‌گویم سرلک بد است، اما تجربه عزت‌اللهی بیشتر است و وقتی آمد، بازی بهتر شد. اگر قرار است دومهاجمه بازی کنیم، کسان دیگری می‌توانند باشند و این‌ها هم سؤال‌برانگیز است؛ حتی در پست وینگر‌های تیم‌ملی، ولی درنهایت باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->